fbpx
Ganske kort om

Outdoorklubben

Mit navn er Ann-Christina Salquist. Jeg er 45 år, bor i Vanløse med min familie. Min baggrund bunder i  forsvaret og et par civile uddannelser indenfor kommunikation og ledelse og en lang række certificeringskurser indenfor friluftsliv, ski, løb, gymnastik og andre former for træning. 

Jeg er initiativtager til Outdoorklubben, men en klub kan ikke stå alene og afhænger af de mennesker, der er med. Derfor er Outdoorklubben for alle, om det er udendørs træning eller et aktivt udeliv. Så kan alle være med. Både som deltager, til at skabe ideer og gennemføre aktiviteter.

Når jeg ikke er ude i naturen, arbejder jeg som projektleder på en række kommunikations- og formidlingsprojekter. 

Jeg er drevet af frisk luft og fællesskaber og har siden mine unge år skabt rammen for flere fantastiske fællesskaber og fået folk ud ad døren.

Mit ønske med Outdoorklubben er at skabe en ramme, hvor vi både kan inspirere og motivere hinanden til flere udendørs aktiviteter – og måske endda engang imellem opleve sammen.

Jeg håber, du vil være med. 

SÅ ER DER SKØNNE IDA
Jeg hedder Ida Høgstedt Danquah. Jeg er 39 år og bor i Rødovre med min mand og vores 3 piger. Vi er alle spejdere og børnene har været med på spejderture fra de var helt små. Jeg har været spejderleder i mange år og har planlagt weekender, ture, kurser og lejre for både de største spejdere og de mindste, der har deres familier med. 
 
Jeg har altid elsket at være spejder og være i naturen. Desuden har jeg en stor interesse for sundhed, både den fysiske og mentale. Det har ført til en phd i Folkesundhedsvidenskab med fokus på fysisk aktivitet, og de sidste år har jeg fokuseret mere på udeaktiviteter for børn og familier og taget flere naturvejleder og friluftskurser. Og så er jeg sammen med mine to yngste, hjemmeskolede børn, en del af et familiefællesskab, der mødes i naturen i dagtimerne året rundt til leg og aktiviteter.
 
Jeg brænder for at flere børn og familier kommer ud i naturen og oplever den på nært hold. Jeg elsker de store oplevelser i det små – den smukke bille i skovbunden, frøers koncert i søen og bålet rolige flammer. Og så elsker jeg at sætte gang i både store og små kroppe med lege, der skaber bevægelse og grin! Når vi mærker kroppen og opdager naturen, kommer vi tættere – både på hinanden, naturen og os selv.
Outdoorklubbens

mission

Outdoorklubben ønsker at gøre det nemmere at få flere  ud i naturen og den friske luft. 

Undersøgelser viser, at 53% af danskeren bruger mindre end en time om dagen udenfor – og i USA er man nede på, at unge mennesker bruger 8-15 minutter udendørs.

Der er mange flere fordele ved udelivet end ulemper – også selvom det engang imellem både kan være koldt, vådt og megaklamt. Men langt de fleste af os kan altid se frem til et langt varmt bad, tørt tøj og en seng at sove i, når vi er hjemme igen.

Jeg håber, at du og andre vil være med til at skabe et fantastisk fællesskab, hvor vi er sammen i det fri.

Jeg tager tørnen med både at lave og afvikle aktiviteter, men arrangerer også aktiviteter for og med andre, samt indhenter gode tilbud på spændende udendørs aktiviteter for både børn og voksne.

Det eneste, du skal gøre er at tilmelde dig – enten alene eller sammen med din familie. Så sørger jeg for, at det bliver lettere for dig at komme med ud..

Why Choose Us

Benefit 1

A short description of the benefit.

Benefit 2

A short description of the benefit.

Benefit 3

A short description of the benefit.

Benefit 4

A short description of the benefit.

Client Testimonials

“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client name
“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client name
“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client name

A Title to Turn the Visitor Into a Lead

This is your chance to emphasize why the visitor should contact you right now.